Novosti

Stavljajući fokus na cjelovit razvoj djeteta kroz sva razvojna područja - od socijalno - emocionalnog, kognitivnog, razvoja govora, igre te fine i grube motorike u ožujku su odgojitelji sa „Štrumpfovima“ imali puno kretanja i učenja, ali sve na njima zabavan način.


Krenuli smo s aktivnošću: pijesak u boji. Djeca su imala na papiru nacrtane oblike koje su morala prenijeti na pijesak. Morala su nacrtati potpuno isto, ali služeći se prstima. Time smo potaknule njihovu senzomotoriku koja je jako bitna u toj vrtićkoj dobi. Važno je da djeca isprobaju kakav je različiti materijal pod njihovim prstima. 


Dalje smo imali aktivnost: gel kuglice. Ova je aktivnost također poticala njihovu senzomotoriku, ali ono što je još važnije, djeca su ih iskoristila i u svojim otvorenim igrama. To znači da su koristili gel kuglice npr. kao sladoled, kao blato koje se stavlja u kamion i za razne druge, njima poznate situacije iz svakodnevnog života. Aktivnost je bila posebno zanimljiva jer su kuglice isprva bile jako malene, a nakon što ih je odgojiteljica stavila u vodu, one su narasle. Čitav proces „Štrumfovi“ su promatrali i bili oduševljeni ishodom.


Osvrnule smo se i na motoričke aktivnosti. Imali smo male poligone na hodniku u prostoru našeg vrtića, kao i na grubu motoriku: hvatanje i dodavanje lopte koje su dječaci postepeno usvajali dok nisu naučili kako trebaju staviti ruke kada bacaju i primaju loptu.


Za Dan žena, dječaci su radili tulipane za svoje majke. Bojali su papir temperama, a nakon toga smo izrezali i presavinuli tulipane u 3D prikaz. Svako je dijete bilo koncentrirano jer se ipak radilo o poklonu za njihove majke i time smo bili uspješni i na likovnom području. Uz to, još smo radili „buketiće cvijeća“ koje smo stavili na našu ploču ispred sobe dnevnog boravka. Cvjetići su bili rađeni kružnim pokretima.


Za dan Očeva, radili smo otisak dlana svakog djeteta. Nakon  toga, nacrtali smo dijelove lica. Dječaci su napravili samo najbolje za svoje tate koji im pružaju uzor.


Osvrnule smo se na aktivnosti vezane uz zubiće. Stoga su djeca napravila plakat „Sretan i tužan zubić“. Zapisivale su se anegdotske bilješke, točno onako kako je dijete izreklo. U ranim godinama, vrlo je važno naučiti djecu o higijeni. Ako je neće usvojiti sada, kasnije će im biti teško. 


Imali smo aktivnost koja je bila praćena dječjim interesom-pravljenje sapunice. Djeca su svaki dan radila sapunicu dok su prala ruke i igrala se njome. Zato smo se dogovorili za tu aktivnost.


Pripremile smo i aktivnosti vezane uz proljeće. Tako smo radili leptire: otiske spužve umočene u temperu i bubamare od čepova.Time smo probudile dječju maštu, kreativnost i osjećaj za vizualnu percepciju i smještaj leptira i bubamara po papiru. Iduće smo radili šafrane. Odgojiteljica je pripremila kartone izrezane u obliku vjesnika proljeća te su ih djeca ponovno otiskivala. Razgovarali smo o proljeću, o tome da počinje rasti cvijeće, da se „priroda budi“. 








Natrag
scroll to top